Tast de vins DO Empordà a l'Aula Gastronòmica

Durant l'abril celebrem el mes del vi DO Empordà a Roses. L'esdeveniment principal serà la mostra del Vi DO Empordà diumenge 26 d'abril de 2026.

Mentrestant, pels amants del bon vi, proposem un cicle de tastos de vins a l'Aula Gastronòmica de Roses, guiats pels responsables dels respectius cellers. És un bona ocasió per conèixer en detall l'elaboració de cada vi, la història dels cellers i de les persones que hi ha darrera de cada creació. Les inscripcions les podeu fer en el següent web de Roses Gastronomia 

Tot seguit podeu consultar el calendari i els cellers que venen a fer les presentacions:

- Dijous 9 d'abril - 19h : Celler Perelada

- Dissabte 11 d'abril - 19h: Espelt Viticultors

- Dimecres 15 d'abril - 19h: Celer Clos d'Agon

- Dimarts 21 d'abril - 19h: Celler Vinyes dels Aspres

- Dijous 30 d'abril - 19h: Celler Empordàlia

- Dijous 21 de maig: Celler Martín i Faixó

Imatges

Tags


Compartir